Kako se kupuje preko online prodavnice BauCasa.rs?
Kupovina preko BauCasa.rs je jednostavna i sastoji se iz 5 koraka.
Odabir proizvoda
Pronađite proizvod/-e koje želite da kupite.
Ako pored proizvoda piše „Nema na lageru“ znači da trenutno nije dostupan i da se ne može naručiti.
Dodavanje u korpu
Odabrani artikal dodajte u korpu klikom na opciju „Dodaj u korpu“.
Ukoliko želite da naručite još proizvoda pronadjite ih na isti način, a Vaš prethodni artikal će ostati u korpi.
Završavanje porudžbine
- Upišite sve tražene podatke o kupcu
- Izaberite način isporuke odabranog artikla.
- Izaberite način plaćanja.
Kada završite unos iznad navedenih podataka, biće kreirana Vaša porudžbenica.
Svi podaci vezani za porudžbenicu automatski će biti prosleđeni na Vašu email adresu. Email koji dobijete sadrži sve podatke o porudžbenici – šta ste naručili, koji je način dostave i slične informacije.
Bez email adrese nije moguće napraviti porudžbenicu.
Plaćanje
Omogućeno je plaćanje na četiri načina:
- Pouzećem
- Opštom uplatnicom (u banci ili pošti)
- E-bankingom ukoliko ga imate na svom tekućem računu
- Čekovima građana do 9 mesečnih rata i administrativnom zabranom do 8 mesečnih rata
Detaljnije informacije možete pronaći u daljem tekstu na ovoj stranici.
Isporuka
Okvirni rok za isporuku je 2 do 3 radna dana. Kada pošiljka bude spremna za slanje, bićete obavešteni (putem telefona ili email-a) kada će Vam porudžbina biti isporučena.
Kod plaćanja pouzećem rok za isporuku počinje od momenta kada poručilac primi poziv ili email radi potvrde porudžbine.
Napomena: Vreme dostave može biti i duže od procenjenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika.
Detaljnije informacije
Korak 1. – Odabir proizvoda
Za lakše snalaženje, koristite funkciju pretrage i ukucajte naziv/šifru željenog proizvoda. Proizvod možete pronaći i na osnovu kategorije kojoj pripada (rasveta, bašta, kućni pribor,…).
Korak 2. – Dodavanje u korpu
Trenutni izbor proizvoda u svakom momentu može se videti na stranici “Korpa” kojoj se pristupa klikom na link u gornjem desnom uglu ili prelaskom miša preko dinamičke korpe koja se takođe nalazi u gornjem desnom uglu sajta.
Korak 3. – Završavanje porudžbine
|
|
|
Ukoliko ne uspete da napravite porudžbenicu na iznad navedeni način, imate mogućnost telefonskog naručivanja na broj 011/244-0873 i SMS, VIBER, WhatsApp naručivanja na broj 063/269669.
Korak 4. – Plaćanje
Omogućeno je plaćanje na četiri načina:
- Pouzećem
- Opštom uplatnicom(u banci ili pošti)
- E-bankingom ukoliko ga imate na svom tekućem računu ili
- Čekovima građana do 9 mesečnih rata i administrativnom zabranom do 8 mesečnih rata
Plaćanje pouzećem
BauCasa.rs uglavnom vrši dostavu robe preko kurirske službe Daily Express. Prilikom dostave, dostavljaču se iznos koji je naznačen na računu plaća gotovinom. Uobičajena cena isporuke je 240 rsd, bilo gde na teritoriji Srbije. Ukoliko je pošiljka teža i veća od standardne neophodno je da kupac pogleda cenovnik Daily Express kurirske službe.
Plaćanje opštom uplatnicom ili e-bankingom
Za fizička lica potrebno je izvršiti uplatu na odgovarajući žiro račun.
Preporučujemo da uplatu izvršite tek nakon što telefonskim putem od nas dobijete potvrdu da proizvode koje ste poručili imamo na stanju.
Primer opšte uplatnice:
Za pravna lica potrebno je izvršiti uplatu na odgovarajući žiro račun prema dole navedenim poslovnim podacima.
SZTR: MobilniCentar
Beogradska 68, Beograd
PIB: 105142626
MB: 60793905
Br. rač: 160-280401-57 Banca Intesa
prodaja@mobilnicentar.rs
Broj telefona: 011/244 0873
Čim Vaša pošiljka bude spremna i predata kurirskoj službi koja Vam je uručuje, bićete obavešteni da je pošiljka poslata.
Plaćanje čekovima građana i administrativnom zabranom.
BauCasa.rs vam omogućava i odloženo plaćanje čekovima građana do 9 mesečnih rata i administrativnom zabranom na 8 mesečnih rata po ceni za „Odloženo plaćanje“ sa sajta. Naručite robu online i kada vam se proizvod isporuči predajete potpisane čekove kuriru. Prilikom poručivanja potrebno je samo naglasiti odnosno odabrati opciju da plaćanje želite da izvršite u čekovima.
Plaćanje čekovima građana
Naručite robu online i kada vam se proizvod isporuči predajete potpisane čekove kuriru. Prilikom poručivanja potrebno je samo naglasiti odnosno odabrati opciju da plaćanje želite da izvršite u čekovima.
Čekove može predati isključivo vlasnik čekova uz važeću ličnu kartu i čekovnu karticu. Ne mogu se kombinovati čekovi više lica pri plaćanju. Minimalan iznos na čeku je 500 din, maksimalan iznos čeka je 5000 din. Ako iznos po jednoj rati prelazi 5000 din, molimo Vas da na isti datum popunite više čekova.
Plaćanje administrativnom zabranom
Za ovu pogodnost neophodno je da kupac ispuni sledeće uslove:
• da je zaposlen na neodređeno vreme
• da firma u kojoj radi isplaćuje redovno zarade u skladu sa Zakonom o radu
• da firma u kojoj radi u zadnjih 365 dana nije imala blokiran tekući račun duže od 10 dana
• da prosečan iznos primanja u poslednja 3 meseca umanjen za obustave bude najmanje dvostruko veći od iznosa kupovine
• da izdata Potvrda od strane preduzeća ne bude starija od 3 dana
• da doneta Potvrda i Administrativna zabrana sadrže sve potrebne podatke
Da bi kupac kupio robu na rate potrebno je da izvrši sledeće korake:
1) Preuzeti sa sajta obrasce Potvrda i Administrativna zabrana
2) Odštampati Potvrdu u 1 primerku, a administrativnu zabranu u 2 primerka
3) Odštampanu dokumentaciju dati na popunjavanje i overu u nadležnoj službi u preduzeću u kojoj je kupac zaposlen
4) Popunjenu i overenu dokumentaciju zajedno sa fotokopijom lične karte doneti u prodajni objekat
5) Nakon odabira robe prodavac popunjava Ugovor o prodaji robe sa obročnom otplatom cene i po potpisivanju jedan primerak ugovora ostavlja kupcu, nakon čega kupac može da preuzme robu.
Prilikom uplate rata, bez obzira da li je vrši preduzeće ili kupac obavezno u pozivu na broj upisati broj ugovora.
Za bilo koje pitanje vezano za popunjavanje samog čeka ili dodatnu informaciju, možete nas kontaktirati na broj telefona 011/244-0873 ili putem email-a prodaja@baucasa.rs. Naši operateri će vas ubrzo kontaktirati i objasniti proceduru.
Iskoristite pogodnosti, platite iznos prikazan kao „Cena za odloženo plaćanje“ na 9 ili 8 mesečnih rata.
Korak 5. – Isporuka
Ukoliko na naznačenoj adresi dostave nema nikoga ko bi mogao preuzeti pošiljku, procedura je sledeća:
- Kurirska služba dostavu vrši dva puta.
- Prvi pokušaj dostave je praćen izveštajem o prispeću pošiljke koji kurir ostavlja na adresi primaoca. Na samom izveštaju se nalazi kontakt telefon koji služi za dogovor o sledećoj isporuci u dogovorenom terminu.
- Ukoliko se ne ostvari kontakt sa primaocem ili ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, pošiljka se vraća pošiljaocu.
Ako pošiljku ne dobijete u navedenom roku obavezno nas obavestite kako bismo odmah rešili zastoj.
Napomena: Vreme dostave može biti i duže od procenjenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika
Uz pošiljku dobijate ugovor o prodaji na daljinu i račun koji je neophodno da sačuvate zbog ostvarivanja prava na garanciju i garantni list (ukoliko proizvod podleže garanciji). SZTR Mobilni Centar u arhivi čuva sve račune kupaca. Ukoliko izgubite originalan primerak računa možete od nas zahtevati izdavanje kopije računa.
Ako proizvod iz bilo kog razloga nije ispravan ili je oštećen molimo Vas da nas obavestite odmah nakon prijema proizvoda. U prvih 14 dana mi ćemo izvršiti zamenu proizvoda u najkraćem mogućem roku, osim ukoliko je proizvod oštećen ili pokvaren neadekvatnim rukovanjem ili drugim okolnostima koje su navedene na garantnom listu. Ukoliko kasnije u garantnom roku, eventualno, dođe do kvara obratite se ovlašćenom servisu čiji se kontakti nalaze na garantnom listu.
Dodatne informacije
Izjava o zaštiti privatnosti
BauCasa.rs obavezuje se se da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljaju se samo neophodni, osnovni podaci o kupcima / korisnicima i podaci neophodni za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Kupci imaju mogućnost izbora i u slučaju mailing lista, tako što se prilikom kupovine izjašnjavaju da li žele da se njihov email nađe na mailing listi ili ne. Mailing liste se koriste isključivo za promociju artikala koje BauCasa.rs nudi u svojoj ponudi.
Svi podaci o korisnicima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Tačnost informacija
Cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima (RSD).
Sve informacije vezane za porudžbenice, predračune, račune i sl. možete uvek pratiti na stranici MOJ NALOG. Link se nalazi na vrhu i dnu svake stranice sajta.
Nastojimo da opisi proizvoda, cene i slike budu što precizniji kao i da raspoloživost proizvoda bude ažurna. Međutim, ne možemo da garantujemo da su sve informacije potpune i bez grešaka.
Sve potencijalne greške su nenamerne i izvinjavamo se na eventualnoj neprijatnosti.
Zadržavamo pravo na ispravljanje pogrešnih informacija i ažuriranje proizvoda u bilo koje vreme bez prethodne najave.
Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju. Budite sigurni da se sa druge strane ekrana nalazi tim ljudi koji će učiniti sve što je u njihovoj moći da kupovina prođe brzo i jednostavno i da će na eventualne probleme brzo i efikasno odreagovati.
Srdačan pozdrav,
BAUCASA