Pritužbe potrošača
Pritužbe potrošača na kvalitet proizvoda možete podneti pismenim putem u našim prostorijama u Beogradskoj 68 uz obavezan fiskalni isečak.
Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora bez navođenja razloga jednostrano raskinuti ugovor.
>>>> Zakon o zaštiti potrošača
Tačnost informacija
Cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima (RSD).
Sve informacije vezane za porudžbenice, predračune, račune i sl. možete uvek pratiti na stranici MOJ NALOG. Link se nalazi na vrhu i dnu svake stranice sajta.
Nastojimo da opisi proizvoda, cene i slike budu što precizniji kao i da raspoloživost proizvoda bude ažurna. Međutim, ne možemo da garantujemo da su sve informacije potpune i bez grešaka.
Sve potencijalne greške su nenamerne i izvinjavamo se na eventualnoj neprijatnosti. Zadržavamo pravo na ispravljanje pogrešnih informacija i ažuriranje proizvoda u bilo koje vreme bez prethodne najave.
Reklamacije
Pravo na jednostrani raskid Ugovora (stupio na snagu 01.01.2011.)
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu imate pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće:
– popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora (ili pošaljite mail na prodaja@baucasa.rs)
– pošaljite ga sa kompletnim uređajem, računom i garantnim listom (ukoliko je za taj artikal predviđen Zakonom)
– na adresu MobilniCentar sztr Beogradska 68, 11000 Beograd.
– uz uređaj obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda (troškove transporta prilikom jednostranog raskida Ugovora snosi kupac).
Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo zahtev!
Formular za raskid jednostranog ugovora možete preuzeti ovde.
Pravo na Prigovor
Ukoliko imate bilo kakvih problema sa funkcionisanjem kupljenog artikla – kompletan uređaj sa svim dodacima, opisom kvara, računom i overenim garantnim listom pošaljite na adresu koja se nalazi na garantnom listu (ili dostavite lično).
Troškove slanja artikla na reklamaciju i vraćanja natrag istog snosi kupac. Ukoliko uređaj nije kompletan, nemate račun ili garantni list ne možemo Vam prihvatiti uređaj na servis u garantnom roku.